Monday, April 04, 2011

april

assalammualaikum :)

hai.. hari ini saya nak update blog lagi bole ? haha terima kasih :D
saya sebenarnya suka sangat dengan bulan april ,bulan-bulan lain pun saya suka ..saya suka bulan april sebab umur saya sudah genap pun 17 tahun untuk tahun ini dan untuk hari ini 04/04/2011 .i like it :) wish untuk birthday saya nak kuruskan badan . haha , murah rezeki , nak studyhard for SPM dan panjangkan umo , amin :) 


tidak lupa juga kepada my friends yang wish my birthday , THANK YOU so much , sayang dekat korang sangat-sangat <3<3 . to my group PWM Thank you for purchasing a cake quietly , katanya SUPRISE !! ,sedap sangat cake tu . terima kasih . PWM memang sporting gila lah aku cakap :) haha.. sayang gila la dekat diorang .


aku nak cakap dekat sini memang teruk la jugak aku dikenakan oleh PWM .. terutama sekali PNABMS memang kaki pembuli lah saya cakap.. buli-buli gak , tapi dia baik .. huhu =)
habis muka kena coklat kek . da macam askar da orang tengok aku .haha .. aku pun apa lagi balas dendam balik la dekat diorang .. Unfair la aku je yang kena kan ? apa lagi .. misi berjalan dengan begitu lancar sekali .. haha tak ada sapa pun yang tak kena coklat dekat muka diorang , semua kenalah aku cakap ! 


lepas dah abis makan kek , diorang ajak pegi uma miera ,nenek(ainina) je tak follow :( katanya mahu makan . lepas dah makan semua .. diorang yo yo oh je nak ajak balik . sebelum balik katanya nak bergambar kejap .. ok , aku pun follow la sekali bergambar dengan diaorang . lepas da bergambar tu , PNABMS apalagi dia teruskan perancangan jahat dia tu !! abis tudung , baju aku kena telur .. kalau telur tu wangi tak pe jugak , ni bau , waduh ..... tak sanggup aku nak bau !! terlampau HANYIR ,BUSUK yang teramat sangat!! nasib baik tak ada tepung , aku rasa baju ngan tudung aku dah bole buat cekodok da gamaknya :(  time nak tukar baju kat tandas dia bole lagi simbah air F&N strawberri dekat baju aku .. aku tengok da jadi macam apa dah .. dah tak tau da nak cakap apa lagi = ,= *hanya mampu tersenyum
aku kena terima seadanya . da kata  "BIRTHDAY GIRL" hahahaha :) tak pe ADA UBI ADA BATAS ,ADA HARI KAU TENGOK NANTI AKU BALAS PUNYA !! sabojela :D = . ='
birthday girl cake :D


0 comments: