Wednesday, June 01, 2011

reception in corus hotel

Assalammualaikum..
hari secara tetiba je nak update blog ni . sebelum ni memang malas nak update blog . tapi hari ini yang pastinya aku nak updte da macam kena tinggal . betul tak ? 

okey.okey hari ini aku nak update blog pasal jamuan kelas aku .. bagi korang terasa macam awal kan jamuan untuk kelas . tapi bagi kelas aku ni da cukup lambat nak adakan jamuan . biasa la form 5 mesti la buat kena buat jamuan awal2 sebabnya bila lagi nak buat jamuan kan ? tinggal beberapa bulan je lagi nak SPM kan da buzy . lepas balik jamuan pula aku and the geng pergi tengok cerita NUR KASIH . best la jugak cerita NUR KASIH tu . aku malas nak bercerita panjang , so tengok je la gambar-gambar  yang tak seberapa sangat ni ok.  i hope u enjoy :)













0 comments: