Friday, August 26, 2011

Ramadhan ke-26

                    ASSALAMMUALAIKUM :)


Salam semua . firstly aku nak minta maaf kalau dah lama tak menghapdate blog ni. Bukan apa, aku sibuk yang teramat sangat.Lagipun tak ada idea la nak update blog ni .Nak kata ONLINE selalu ,memang selalu pun ONLINE,Cuma malas nak menghapdate blog ni je . haha



Setelah penat  bershopping bersama LIA ADIANA  MIMIE  SYASYA , maka lengkaplah semua barang untuk menyambut hari raya * tetiba ayat skema terkeluar pulak . haha .Penat berjalan dengan si mimie ni , susah nak cari kasut dia . last last hamik kau kasut 5 inci sekali dia beli . tak padan ! nak yang tinggi je . hahahaha aku , syasya and Lia tak ada la beli banyak barang macam si mimie ni . 
save duit la katakan .

wah  . cuba korang semua tengok calendar . berapa hari bulan hari ini ? 26.8.2011 kan , kan ? ha maknanya da tak lama lagi da nak RAYA . horey ! tapi aku , bagi aku hari raya tak ada maknanya nak raya macam orang lain . seronok gitu sebab … sebab … lepas raya aku terus TRIAL SPM . wahh so sad . memang tak best la macam ni kan . nak buat macam mana kan . TAKDIR yang tahun ni nak ambil SPM . Nevermine aku tak kisah . huhu aku  nak ingatkan korang yang amik SPM , raya raya gak tapi jangan lupa TRIAL sudah dekat tau . jangan lupa baca buku . :D

Di sini juga aku nak mintak tolong , tolong sangat-sangat kat korang , aku tak minta banyak sikit je  . Tolong mendoakan kepada neddy  punya ayah , Pak cik Badaruddin yang accident beberapa hari yang lalu :( .Semoga pak cik cepat sedar dari Komanya dan cepat sembuh seperti sedia kala . Kepada Neddy sekeluarga banyakkanlah bersabar menempuh dugaan ini ya. kami semua selalu berdoa semoga ayah kau cepat sembuh . banyakkan berdoa ya . solat jangan lupa .   
     
ok la aku nak mintak maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki kepada orang yang aku kenali mahupun tidak. aku mintak maaf ok . SELAMAT HARI RAYA .  kbye :)


*abaikan gambar ini kalau tak nak tengok ok !







0 comments: