Sunday, December 25, 2011

sememangnya hebat


                                                   Hye all :)
Jangan tanya aku kenapa aku terlampau rajin hapdate blog . Disebabkan aku tiada kerja yang perlu dibuat so aku terlebih rajinlah untuk menghapdate blog ini yang sememangnya sudah berabad tidak di hapdate #Ktipu . haha 

Back of the topic , sebenarnya topic aku tak ada kena mengena pun dengan aku nak cerita ni . Haha Sebenarnya aku Rindu gila dekat kawan-kawan aku ni . Walaupun selalu jumpa  #Ktipu jumpa pun kekadang je kalau ada masa lapang , And now ni ada yang da kerja la inilah itulah  kan susah dah nak berjumpa dan berlepak bersama . Rindu nak dengar gelak ketawa korang #kjanganperasan ! haha just kidding :)  


Peace :)

sememangnya aku meridui mereka :(

Jantung hati aku . kau ada ?  #Kbai

0 comments: