Friday, February 10, 2012

Johor


Hye All , Sihat semuanya ? alhamdulillah*ayat yang sama bila hapdate blog . huhu
Fist of all aku nak cerita kedatangan aku dan family ke johor tak dirancang pun sebenarnya . Lagipun da lama ta jalan jauh ni semenjak arwah nenek aku sakit . Daripada tak ada pergi memana cuti raya cina seminggu tu jalan la apa lagi kan cukup 6 hari 5 malam aku dekat sana . walaupun lambat hapdate aku harap korang enjoy ok dengan gambar yang ta seberapa tu . Kbaiii :) 

Let's do this! 
Enjoy the picture :)

horse arena ni dekat Pontian . Bukan pontianak ok
aku suka pic ni . cantik :)

nama kuda ni Puteri Lestary . so sweet :|)
yang kiri tu cousin aku dan yang kanan tu ibu aku .

ni ayah aku .

cousin aku semuanya tinggi dari aku . sedey :(

ni haziq adik aku .

Dengan semangatnya nak naik kuda .
ni faris adik aku juga . 
ni time dekat rumah cousin aku . budak-2 ni baru lepas mandi kolam .


sepupu sepapat aku . ni baru separuh kalau ta ada ramai lagi tau .

pakai topi tu ayah aku yang tengah2 tu pakjang aku yang kanan tu adik aku
aku sayang ibu aku .Okbai
ni ni dekat danga bay . malam terakhir aku dekat johor :(

0 comments: