Thursday, March 22, 2012

Sahabat




Rasulullah saw pernah berpesan: “Agama seseorang itu terletak di atas agama atau jalan yang dipilih oleh rakannya”. Oleh itu kita hendaklah berhati-hati dalam memilih siapa yang harus dijadikan sahabat. 


*tarik nafas then hembus slowly ya * ok aku tak ada NIAT  nak memerli kau  mahupun membuat kau terasa . Tidak sama sekali k . Aku sebenarnya tak nak tunggang langgangkan persahabatan kita semua . Kita  bukannya kenal setahun dua . Kita dah lama kenal dari sekolah rendah lagi kot sampailah kita masuk sekolah menengah  and now dah habis sekolah pun . Aku rasa cukuplah untuk mematangkan diri kita masing-masing :)

Cukuplah dengan perangai yang kita selalu buat time sekolah dulu * gaduh berbaik , berbaik gaduh balik * Aku dah tak nak perangai tu muncul balik . kita bukan budak kecik asik nak gaduh je ! Aku malas nak cerita panjang panjang so aku harap kita semua boleh settelkan dengan cara yang baik ok . 



p/s :
~ Aku nak balik persahabatan kita yang dulu yang sentiasa ceria , gosip bersama , keluar bersama dan banyak lagilah .
~  Aku nak persahabatan kita kekal selamanya . Insyaallah . 
~ Kalau ada masalah tu kongsilah bersama jangan nak syok sendiri je ok .
~ Aku tak nak ada muka yang bertalam-talam .
~ Jangan menyampah dengan aku .
~ Jangan pandang aku macam aku ni musuh ketat kau *angkat kening . 



Aku tulis semua ni ikhlas dari hati aku :D kalau ada yang terasa maafkan aku . Kalau kau nak marah ke tengking aku ke aku tak kisah :) Aku terima dengan seadanya . Aku jugak ada kekurangan dalam diri aku * lap air mata * kbai



1 comments:

IFA Athirah said...

biarkn org yg terasa tu!hehe