Wednesday, April 11, 2012

gempa bumi



Situasi di rumah pak cik aku , Semua tengah fokus tengok tv ada yang tengah makan dan yang tengah berurut pun ada. Nak diceritakan balik time tu aku tengah duduk atas kerusi sambil badan sandar dekat dinding , tetiba aku rasa macam kerusi dengan dinding rumah pak cik aku bergegar,dan bila masa kerusi ni jadi kerusi ogawa pulak .Rupa rupanya gempa bumi ! . Subhanallah :( Apa lagi semua kezen pakcik makcik aku berkeliaran lari keluar rumah turun bawah . Dah la rumah pakcik aku tingkat 8 . perghh mencungap la jugak lari turun tangga*senaman ringan* hehe . 

Apapun please pray for Malaysia and others. Semoga kita semua selamat. Amin Ya Allah .
InsyaAllah, everything will be okay :')


amaran tsunami !
Jangan ingat kita semua terselamat dari bencana-Nya. Kuasa Allah, tiada sesiapa yang boleh halang. Even tempat tempat yang tak dijangka akan kena tsunami tu, tapi kalau dah takdir menentukannya. Takda apa yang dapat kita buat. Sama sama kita tadah tangan memohon perlindungan dari Allah. Allahuakbar . Assalamualaikum .

0 comments: