Tuesday, April 10, 2012

terima atau tolak





Perggh title aku macam orang nak datang meminang kan *jari telunjuk kanan bertembung jari telunjuk kiri* huhu . Masih muda ta usah nak bercintan cinton lagi ok . Fikir pasal belajar lagi bagus kan *thumbs up*

balik semula tujuan asal aku nak tulis entri ni  .... Surat tawaran ni sampai semalam . So surat tawaran ni membuatkan kepala aku pening dok asyik memikirkan nak terima tawaran ni ataupun tidak =,=' Peluang dah ada tapi berbelah bagi nak pergi ke tak nak . Pendapat peless . Nak tunggu result upu keluar lambat lagi dan dan  kenapa surat tawaran ni awal sangat kemasukkan dia . Sekarang ni nak tunggu upu or terima tawaran ni ! Pendapat , pendapat ...... tq :)



6 comments:

Cik Adieb said...

insyaAllah akan ada tawaran lain :D

Aleeya Nabilah said...

thanks adieb .

nancy anisa said...

baik tunggu upu..nih kolej swasta kn??

btw,jom pergi blog saya.ade jual shawl leopard yg sgt cantekk!!

Aleeya Nabilah said...

nancy anisa : a'ah ni swasta . btw thanks bagi pendapat :)

najibah('; said...

swasta ke der ? mesti mahal gila kan ? aku tengok kau delete yuran tu . mcm banyak angka je ? haha , dapat biasiswa ? btw , InsyaAllah , ada tawaran untuk kau lagi . amin :D rezeki ~

Aleeya Nabilah said...

najibah : a'ah swasta . ni under hospital pusrawi . mesti la mahal kata swasta kan . haha kena mintak la biasiswa tu .BTW thanks you so much bagi pendapat :D