Thursday, February 17, 2011

jangan nak jadi BANGANG + BENGAP..

 ehhh... eehhh.. kenapa kau bengap sangah  ah..? sape kata tak bole pakai jeans.. kalau tak bole pakai jeans ..aku.. ah.. aku nak pakai ape...? mesti la aku pakai jeans.. buat pengetahuan kau.. aku rasa kau da PEKAK BADAK..badak pun tak pekak macam kau tau..! buat pengetahuan kau.. JEANS bole pakai.. DRESS kau nak pakai nampak kau punya ***** pun tak pe la.. kau nak tunjuk sangat kan..? tunjuk la puas-puas.. aku tak kesah doh.. orang cina lantak dia la nak pakai ape.. dia nak pakai baju kurung ke baju cheongsam ke.. lantak la..  janji dia datang dekat HOTEL tu.. gUru kelas.. tak kan tak nak datang kot..? Jauh sekali angan kau an..? aku rasa kalau kau tak datang lagi BAGUS ! nanti aku cakap dekat kawan-kawan aku bagi kau duduk meja yang buruk sangat..! ok.. kau kan suka cari publisiti murah.. buat pengetahuan kau.. kalau mulut aku da terlepas cakap macam ni lah padahnya..

2 comments:

puteri :) said...

Macam kenal aje aje? :D

Aleeya Pwm said...

ape..? no copy and paste ya..