Monday, March 14, 2011

menghitung hari ?

Hai semua, sihat ?? kalau anda sihat bagus ! 
hmm.. topik kita hari ini ialah  menghitung hari.. wah.. da macam nak bagi ceramah je ni . ok sebenarnya bukan nak bagi ceramah.. tapi hari ini aku nak cerita sikit  pasal menghitung hari ni ,

sebenarnya aku tak de la sejahat yang kau sangka kau eh , aku baik la sikit . *aku tegaskan sekali lagi SIKIT !! HAHA.. neddy badaruddin yang ajar aku ayat tegas tu .. :)
ok . daripada tahun lepas lagi aku tetap bersabar untuk ****** kau  tapi aku tetap bersabar tau.. tahap kesabaran aku ada juga daripada kau ! tak ada langsung..! ehhh . 

hari-hari yang berikutnya . kesabaran aku tetap ada lagi kalau kau nak tau , aku ni tidak sampai hati nak ******  kau , apakan daya hari yang berlalu dengan kata ******  kau tu untuk PWM membuatkan aku hilang sabo kau tau.. walaupun benda tu kau tuju kat orang lain tapi , aku rasa ayat kau tu macam 
something wrong somewhere disitu tau. aku cakap terus-terang disini . tidak perlulah kau cakap belakang , tak perlulah nak mengata lebih-lebih . sebab kau tak tahu hal sebenar !

hari ini 14.3.2011 .. aku TERBACA kau dengan kau punya ehem2 macam **** , bukan aku nak baca sangat sebab sudah keluar dekat home aku kan, nak buat macam mana . terpaksa la baca sebab ayat kau tu macam best je.. BEST ke ?  nak termuntah aku !!!! aku baca and baca and baca membuatkan tiba-tiba hati aku ni seolah-olah nak terbakar . peehh.. berapi seh ayat kau tu.. dengan cepatnya , aku terus ***** kau.. ah.. lepas tu hati aku rasa baru hati aku terasa sejuk balik . aku ni tak suka berdendam macam kau !! tapi perangai kau tu membuat kan aku berdendam dengan kau.. hanya ALLAH je la yang tahu..

P/S : aku tak talam dua muka macam yang kau cakap tu , aku tak suka cakap belakang , tulis dekat wall yang bukan-bukan . kalau ada pun aku tak mengata pasal kau . JANGAN TERLALU PERASAN !!

-BERUBAH LAH KAMU WAHAI HAMBA ALLAH-

0 comments: