Tuesday, July 05, 2011

Macam macam hal


     ASSALAMMUALAIKUM  :)

     How are you ? fine ? Good :)
meyh sini rapat-rapat nak dengar cerita aku tak ? hush . cerita kali ni memang nak bagi  aku meletup gamaknya kan ?  Nasib baik aku bukan gunung berapi kalau tak dengan kau-kau meletup sekali . ha da terkeluar da ayat kasar tu ? kasar ke ? tu belum cukup kasar lagi tau  !! KAU TUNGGU  !



ok selama ni aku da cukup bersabar  dengan perangai kau . aku malas la nak cakap sape kan ? SIAPA YANG MAKAN CILI DIA TERASA PEDAS !   kalau kau tak rasa apa-apa ah dua tiga hari la tu * ala faham je la .

ok aku dengar dari kawan  aku sendiri yang kau tak suka aku sebab masalah buku tu ? . hala kau yang buat perangai mesti la aku bagi tahu dia kan ? kau tau tak dia cari buku tu sebelum cuti sekolah lagi weyh . sedar sikit ! da lama tau  , kau senang-senang  cakap macam tu lepas tu bole gelak-gelak lagi ? kalau kau nak tau aku kalau da marah memang habis aku keluarkan semua yang terbuku yang ada dalam otak aku ni ! nasib baik kesabaran aku ada lagi tau !

sekarang ni aku tengok kau  memang berubah gila la aku cakap . Bukan aku sorang je cakap ! tapi ramai lagi . ada kau amik tahu pasal kiteorang ? ADA ? TAK ADA WEYH ???  Tak ada ! dan aku benci dengan sikap kau yang terlalu JEALOUS kan orang yang tak tentu pasal .Lepas tu nak mengajuk ! eh menyampah la dengan sikap kau tu . nak kata aku baik tak ada sangat kan ? betul tak ? eh aku jahat pun ada hati perut lagi tau . * Jahat sangat ke aku ni ? haha lantak la apa kau nak kata :) 

eh da la aku malas nak cakap pasal kau lagi . banyak kan dosa aku je  :) kalau ada salah dan silap MAAFKAN aku  . Tapi aku mintak sikit je ubah la perangai kau tu   :) tu je yang aku mintak !



0 comments: