Tuesday, October 18, 2011

Happy Birthday To Lia Adiana

                                       Assalammualaikum dan selamat petang  :)


Hujan di waktu petang ni membuatkan mata aku kuyu untuk menghapdate belog ni  .


malas nak update panjang-pangjang so petang ni aku nak bercerita sikit tentang kawan aku yang seorang ni . 


Hari ni Birthday beliau , beliau ni seorang yang cantik , pandai dan macam-macam lagi lah 


#malasnakpujilebihlebihkarangkembanghidungtu . ahaks ! just kidding ok .kata birthday girl kan :D


Satu je perangai dia yang membuatkan aku tertanya tanya . suka jalan lambat sangat kalah kura-kura  .

Apa sebab aku pun tak tau maybe hobi dia kot . huhu


Kalau anjing ikut dia dekat belakang tau pulak dia jalan laju = = ' heh  . 


Beliau kan sekarang ni da pandai da pakai shawl-shawl ni . Dulu tak pandai nak pakai shawl ni 


Da majulah katakan . haha kbaiii . 

ni la Aliah a.k.a Lia . Sweet kan dia ? Siapa nak kenal dengan dia bagi tahu aku dulu . akan ku pertimbangkan #sakai

Happy Birthday Aliah
SEMOGA PANJANG UMUR MURAH REZEKI :D
Good luck for SPM  #studyhardsikitmasadahsingkat. okbaiiii  :)

0 comments: