Wednesday, October 26, 2011

Macam nak bagi pelangkung dekat Muka kau


。◕‿◕。 First sekali aku nak cakap jangan nak sesekali nak menunding jari yang BUSUK kau tu dekat  muka aku . Aku tak suka . Ok :D 

。◕‿◕。 Yang kedua pulak aku nak cakap jangan sesekali nak main TUDUH MENUDUH ni . Aku tak suka Dan dan apa yang kau dapat tuduh orang yang tak bersalah ni , Apa yang kau dapat ? dapat dosa adalah gamaknya kan ! Siasat dulu heh =,=

。◕‿◕。 Yang ketiga aku nak cakap dekat kau , kau bawaklah Al-Quran untuk aku junjung ke yassin ke panggil ustaz ke ustazah ke ape ke untuk meyakinkan aku yang buat , aku akan buat . Ternyata aku bukan orang yang penakut untuk berterus terang ni . OK dan aku hanya takut pada yang esa iaitu Allah. Walaupun soal agama aku still lemah tapi aku tak menolak lawan takdir. Jangan sedap mulut nak berkata kata.

。◕‿◕。 Yang keempat aku tak sukalah dengan perangai kau tu yang mengalahkan PraSETAN & bertalam-talam macam kuih talam tu #Akutahukaupuntaksukaperangaiakukan? jangan risau aku tahu siapa diri aku . OK :D Maafkan aku kalau dah terkasar bahasa . MAAF .

。◕‿◕。 Yang kelima kalau kau nak tahu sejahat jahat aku sejahil jahil aku sekejam kejam aku ni aku tak adalah BATAK sangat dengan MUKABUKU kau tu . Aku sendiri ada MUKABUKUlah  . Tak heranlah aku dengan MUKABUKU kau tu . Jangan nak tuduh aku yang bukan bukan . Sekurang kurangnya dengan mulut aku yang laju ni yang membuatkan orang sakit hati ni lagi jujur daripada kau ada semua tu ?

。◕‿◕。 Yang keenam kalau kau nak fitnah aku fitnahlah . Aku tak heran . Sesungguhnya dosa orang yang difitnah lebih besar daripada pembunuh . betul tak aku cakap ? Kalau salah tolong tegur OK . Jangan sebab mulut badan binasa. Aku tak kata betul tapi fikir, Orang ada mata untuk pandang dan orang ada mulut untuk bercakap. Aku taknak orang cakap lagi pasal kat aku yang buruk buruk . 

。◕‿◕。 Yang ketujuh aku tak nak cakap pasal kau lagi dah . Aku dah MUAK . Tengok muka kau lagilah aku MUAK . Aku MUAK dengan perangai kau tu tak padan dengan bertudung . Aku pun bertudung jugak tapi tak adalah perangai macam . Heh aku malaslah nak cakap . Kau fikirlah sendiri  dan aku mintak kau suruh salah sorang hamba kau tu suruh jaga sikit mulut dia . Ok? Kalau orang da tak cari pasal jangan ajak nak bergaduh.Aku malas nak gaduh dengan orang ni bukan dapat faedah pun .  
Lepas ni kalau nak cakap apa kau cakaplah .Aku akan terima dengan hati yang terbuka dengan luasnya ok .

Aku rasa cukuplah sampai tujuh sahaja luahan perasaan aku yang sememangnya tidak boleh terpadam dalam ingatan aku ni . Aku mintak Maaf sekali lagi kalau dah membuatkan kau terasa hati dengan aku . Dalam Blog nilah dan teman OhSs  yang dapat aku luahkan isihati aku dan faham keadaan aku . Dan lepas ni juga kalau kau nak buat kesimpulannya kau buatlah . Aku tak kisah . 

P/s Aku bukanlah seorang yang hipokrit seperti yang kau jangka . TERIMA KASIH .

        ★ Aku tidak buat membuat lawak mahupun cerita yang gempak bagi kau . Nak bagi BIG CLAP pun boleh .

        ★ kalau kau nak gelak ke meraung ke menangis ke pun bole . aku tak kisah . cerita aku ni kan gempak kan ? 

        ★ Bagi tahu semua orang pasal blog aku ni .Nanti FAMOUS sikit aku kan ?#mestikauoranggelikanakutahutu :)

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT MALA{^◕‿◕^} 

0 comments: