Wednesday, February 15, 2012

Friendship


Hai Semua :)

Ceritanya cenggini Lia adiana katanya nak menunaikan janji belanja makan #untunglah orang da keje dapat gaji lagi kan . Lepas tu tak tau nak pergi mana kitaorang pergi la menapak dekat TS , Lepak2 dekat TS then pusing satu TS sudah menjadi kebiasaan ok .Nasib baik hari tu tak ramai orang tak adalah rasa rimas nak berjalan kan .  

Lepas da puas tawaf satu TS Aliah kata nak pergi Pavi pulak dah nak tengok jam *dah la ta pernah jejak walaupun duduk KL #malu ta jadi aku . Haha . Hah lepas tu kan da keluar dari TS kitaorang cari jalan untuk menuju ke Pavi pulak .  Aku dah la tak tau nak pergi sana alia dengan miera lagilah  tak tau . Kitaorang jalan lagi jumpa Lowyat .

Lepas jumpa lowyat tu kitaorang jalan terus dan temui jalan mati . Boleh gila dibuatnya kot . Tanpa berputus asa kitaorang jalan lagi , Jalan menyusuri kedai dekat tepi jalan*memang tepi jalan tak kan tepi laut kan . Lepas tu nak tau tak kitaorang jumpa lowyat balik . Adoiii . Dah la tengah penat jumpa balik lowyat tu . Ta putus asa lagi kitaorang jalan lagi jumpalah maybank dekat BB tu .kata abang alia dah dekat dengan Pavi dah tu . Ok sungguh puas hati yang teramat sangat .Akhirnya sampai jugak aku dekat Pavi tu -,- . Dan malam tu jugak tetiba aku demam .Itu memang satu hal lagi . BTW thanks Aliah kerana sudi belanja makan :D lain kali belanja lagi ok . HaHa 

Enjoy the picture :D


Amira Izzati . Masih Single :)




Aliah Hadi .Pun masih single :)


Kata miera,alia kalau bergambar dengan patung tu mesti peluk perut dia !
 Miera jangan Jealous .


i love this picture


Manusia VS cheetah


Orang yang kiri dan kanan bear tu cantikkan  :)
kembang kempislah hidung diorang aku puji ni .

P/S : Aku maaf kan kau kawan sekiranya ada terbuat salah mahupun tidak :) cakap laah apa nak cakap . berkata-kata laah selagi kau mampu . AKU MAAFKAN. "Janganlah kalian saling mendengki, saling mencari kesalahan, saling membenci dan saling membelakangi , Sesungguhnya Allah tidak melihat bentuk tubuhmu dan kebagusan wajahmu, tapi Allah melihat keikhlasan hatimu  :)